Creativiteit
  • C2
  • July 23rd, 2021

Creatieve lichamen


Zou een getatoeëerde streepjescode niet praktisch zijn als identiteitsbewijs?

Creativiteit
  • C2
  • June 21st, 2021

Denkend aan de Holocaust


Creativiteit koppelen aan de jodenvervolging klinkt niet evident.

Creativiteit
  • C2
  • May 31st, 2021

Nieuwe tempels


Camp Nou trekt zowel bezoekers voor wedstrijden als voor het stadion annex museum.

Creativiteit
  • C2
  • May 17th, 2021

Creatieve mama


... doorbreekt stilzwijgen zoon. Het zal je maar overkomen.

Creativiteit
  • C2
  • April 30th, 2021

Getransformeerde kerk


Neen, dit is niet de aanzet tot een nieuwe religie of kerk.

Creativiteit
  • C2
  • March 8th, 2021

Apple doet het...


Apple doet het met met striptekenaars en fotografen

Creativiteit
  • C2
  • February 26th, 2021

Scandalitis


Sommige merken raken betrokken bij schandalen

Creativiteit
  • C2
  • February 15th, 2021

Sterk merk


Wat drijft iemand zo ver dat hij een T-shirt draagt met daarop jouw merk?

Creativiteit
  • C2
  • February 5th, 2021

De wereld, één groot containerpark


Maar zou je die niet op een creatievere manier kunnen inzetten…?

Creativiteit
  • C2
  • January 29th, 2021

Het schrijven heruitgevonden


Copywriting is een uitvinding van de reclamewereld, hoor je wel eens.

Creativiteit
  • C2
  • January 18th, 2021

Zwembad vol wodka


Wodkamerk Absolut kreeg bekendheid dankzij een reclamecampagne.

Creativiteit
  • C2
  • December 30th, 2020

Het moet van 2 kanten komen


Ons brein is opgesplitst in een linker- en een rechterhelft.

Creativiteit
  • C2
  • December 7th, 2020

Van Cola's en Cloaca's


Kunstenaar Wim Delvoye roept controverse op.

Creativiteit
  • C2
  • November 23rd, 2020

Loop eens over de spoorlijn


Toegegeven, klinkt niet als een goed idee.

Creativiteit
  • C2
  • November 6th, 2020

Grootste aantal bestemmingen


De maatschappij met het grootste aantal bestemmingen ter wereld

Creativiteit
  • C2
  • July 2nd, 2020

Killer punch


Ignace verwerkt gevechtstechnieken in managementstrategieën.

Creativiteit
  • C2
  • May 25th, 2020

Proces of product?


Men gaat er vrijwel altijd van uit dat creativiteit resulteert in een product.

Creativiteit
  • C2
  • April 27th, 2020

C=BB


Ofwel: Creativiteit is big business! Het economische aspect valt niet te onderschatten.

Creativiteit
  • C2
  • March 27th, 2020

DOEN!


Niets is makkelijker dan bij de pakken te blijven zitten.

Creativiteit
  • C2
  • February 17th, 2020

Mijnen ruimen


Net als zelfvertrouwen kan creativiteit makkelijk ondermijnd worden.

Creativiteit
  • C2
  • January 3rd, 2020

Creatieve promotie scoort


Om een product of service te promoten, zijn de mogelijkheden en kanalen legio.

Creativiteit
  • C2
  • October 8th, 2020

Creativiteit kent vele gezichten


Om de dag door te komen getuigen we – soms onbewust – van veel creativiteit.

Creativiteit
  • C2
  • September 13th, 2019

Creativiteit met C, kunst met K


Niet te verwarren dus. Uiteraard houdt iedere vorm van kunst een flinke dosis creativiteit in...

Creativiteit
  • C2
  • August 30th, 2019

Van Ann tot Andy


Creativiteit schuilt vaak in een klein hoekje. Of het start 'small', verrast en groeit uit tot 'big'.

Creativiteit
  • C2
  • April 10th, 2019

Connecting dots


‘Connecting People’ is de bekende baseline van Nokia. ‘Connecting Dots’ zou de perfecte baseline zijn voor het merk ‘creativiteit’.

Creativiteit
  • C2
  • December 28th, 2018

Creativiteit laat zich niet definiëren


Woordenboeken verwijzen bij het lemma ‘creativiteit’ doorgaans naar het vermogen om iets nieuws te scheppen.